maandag 7 april 2014

Ik haakte, breide én naaide

Ik heb al een tijdje geen berichten geplaatst, dus hierbij een update ;-)

Ik haakte Earlybirdjes van het katoen dat ik van Maddy kreeg.



Ook haakte ik een klein dekentje van wat wol dat ik nog had liggen



Ik haakt nog wat hartjes sleutelhangers. Ze haken echt heel erg makkelijk weg!


En tot slot haak ik ook mee aan dé deken. Ik doe mee met 2 dekens. Ik loop alleen wel een beetje achter ;-)


Beide gemaakt met de Soft van de Zeeman. 


Ik breide een heel schattig muisje. Dat was wel echt een onwijs priegelwerk, zeg!


En ik naaide (jaja, naaien, echt al een tijd niet gedaan) 2 tassen van theedoeken van de Zeeman.



Ik vind ze echt heel erg leuk geworden! Morgen ga ik nog een keer naar de Zeeman om nog meer theedoeken te halen! 
Als ze goed in de smaak vallen, ga ik deze net als de hartjes op de rommelmarkt van onze kerk verkopen voor het goede doel!
(De tassen zijn te koop voor €2,95)

En tot slotte kregen Simone (één van mijn zusjes) en ik post van Sylvia. We kregen allebei een reep lekkere chocolade en een knutselpakketje. Zodra we het gemaakt hebben, plaats ik een foto!
Simone was helemaal hieper de piep dat zij nou ook eens eindelijk post kreeg! 
Super bedankt Sylvia!

Groetjes Leonie






15 opmerkingen:

  1. Wow wat bij jij druk bezig geweest, allemaal fantastisch creaties komen hier voorbij SUPERrrrrr MOOI geddan TOPPIE!!!!!!
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie dingen heb je gemaakt zeg. Wow, echt druk geweest. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een productiviteit heb jij zeg ...
    Maar alle werkjes zijn zo mooi ...
    Fijne week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo jij bent ijverig geweest. Ze zijn stuk voor stuk heel er mooi. Die tassen heb je ook leuk gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap hoor dat je kan haken, breien en naaien!
    En allemaal even mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je leuke spulletjes gemaakt! Top zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo zeg, wat een superleuke creaties en dan nog zo'n berg ook!
    Jij bent echt van alle markten thuis, hè ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij bent actief geweest zeg! Je tassen van de theedoeken van Zeeman zijn echt helemaal gaaf!!! Ga je vast verkopen. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die lieve Syl! en je dekentje woooooow
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow, wat heb je veel gemaakt en zo leuk allemaal! Knap dat je alles kunt: haken, breien, naaien, leuk hoor

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Allemachtig wat een productie, superleuk wat je allemaal hebt gemaakt. Dat muisje vind ik écht heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vandaag zet ik een berichtje op mijn blog met een verwijzing naar dit berichtje (voor de tassen). Vind het zo'n leuk idee! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi, Ik kom eens een kijkje bij je nemen, ik kom van het blogje Kreamade af. Wat een leuk blogje heb je.
    Ik ga je volgen ;-))
    Groetjes Chantal ( blogje HaakBrei-n)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk gedaan hoor zag ze al bij esther

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja, die theedoeken van de Zeeman zijn mooi.
    Als tas.....geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen